Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1115883_netherlands-landscape-sky-clouds-70846.jpg

Nieuws

“Ik ben blij als de huurder blij is!”

Mirthe de Roo, Locatiemanager Groningen bij Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement, versterkt het team sinds 1 juni 2020. In Groningen is zij met haar team verantwoordelijk voor het beheer en verhuur van de Campus Zonnelaan met studentenstudio’s en nog 12 andere complexen met appartementen of eengezinswoningen, allemaal gelegen in de drie noordelijke provincies. Een prachtige portefeuille waar zij zich met haar collega’s elke dag voor inzet.

Mirthe de Roo: “Deze functie is me op het lijf geschreven. Na de afgelopen 5 jaar bij een andere vastgoedbeheerder door te groeien van stagiair naar vastgoedmanager, is dit de perfecte volgende stap in mijn carrière. Niet alleen vanwege de leidinggevende component, maar ook omdat ik de kennis die ik opdoe tijdens mijn MBA-studie hier optimaal kan toepassen. Een strategisch duurzaam concurrentievoordeel behalen is de grote uitdaging. Gelukkig heeft Van ’t Hof Rijnland met VHR Connect© al een sterk wapen in handen om dat te realiseren. En ik krijg alle ruimte om dat hier in het noorden verder uit te rollen. Daarom past Van ’t Hof Rijnland en deze functie zo goed bij me. 

Door de coronacrisis was mijn sollicitatie en onboarding anders dan gedacht. Sollicitatiegesprekken voeren via videobellen is toch een beetje gek. Daarom vond ik het wel erg fijn om bij start van de functie een week op het hoofdkantoor in Zoetermeer te werken om daar uitvoerig kennis te maken met de collega’s en de procedures in het bedrijf. Iemand in persoon ontmoeten is toch echt anders dan op een scherm! Na de week op het hoofdkantoor ben ik aan de slag gegaan in Groningen. Ik ben aangemoedigd door de directie om mijn oren en ogen goed open te houden en opvallende zaken te noteren. In de eerste weken vallen toch meer dingen op dan als je er al wat langer zit. Zo kreeg ik alle ruimte om zaken waar nodig efficiënter in te richten. Voorbeelden hiervan zijn een duidelijker taakverdeling tussen de collega’s en de status van de woningen in een helder overzicht. Nu zien we in een oogopslag of een woning al bezichtigd is en wie de potentiële huurders zijn. Wel zo fijn bij een portefeuille van deze omvang.

VHR Connect® is een belangrijk onderdeel van mijn werk. Het optimaliseren van de services aan onze huurders is een leuke uitdaging. Zo hebben we nu al de mogelijkheid om pakketjes hier op kantoor te laten ontvangen en ophalen tijdens kantooruren, waar door de studentendoelgroep overigens gretig gebruik van wordt gemaakt. En zo is het bijvoorbeeld mogelijk om een gereedschapskist of fietspomp te lenen. In overleg met de bewonerscommissie zijn we voortdurend aan het onderzoeken welke zaken nog meer gewenst zijn en of dat een haalbare kaart is. Ook zijn we in gesprek met ondernemers in de omgeving of zij wellicht een korting op hun producten of diensten willen bieden aan onze huurders. Uiteraard bieden we onze andere huurders ook VHR Connect© aan, maar daar zien we een heel andere behoefte. Juist die variëteit maakt het werk zo leuk!  

Opvallend in het beheer van de studentenstudio’s en appartementen is het verschil in wensen tussen de studenten op de campus en de andere huurders. Studenten staan regelmatig in ons kantoor met huishoudelijke of kleine technische vragen, zoals waarom piept de rookmelder zo vaak? Dit zijn vragen waar andere huurders zelf al het antwoord op weten. Om onze studenten verder te helpen zijn we een brochure aan het maken met daarin alle informatie over zaken als de internetaansluiting en de mogelijke services. Je kunt het vergelijken met de welkomstmap die je vaak in een hotelkamer vindt. Het is erg leuk dat we huurders vaak al met een simpele oplossing heel blij kunnen maken. En als iets onmogelijk is dan leggen we dat helder uit, dat voorkomt scheve gezichten. Want pas als de huurder blij is, dan ben ik ook blij!”

83421_20200908-VHR-Interview.jpg

Actueel nieuws

Alexander van Beusekom versterkt Van ’t Hof Rijnland

83575_20210107-VHR-Nieuw-talent.jpg

Van ’t Hof Rijnland heeft haar afdeling VvE Management versterkt met Alexander van Beusekom in de functie van Accountmanager VvE.

Lees meer

Coronavirus en de consequenties voor onze dienstverlening

83262_20200507-VHR-Maatregelen.jpg

Het coronavirus heeft ons genoodzaakt om diverse maatregelen te nemen. Bij het nemen van maatregelen staat de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers op de eerste plaats. Wij volgen daarom de adviezen van de RIVM/Overheid en afhankelijk van de situatie kan het zijn dat er door ons aanvullende maatregelen genomen moeten worden.

Door de gevolgen van het coronavirus en de genomen maatregelen, zal het behandelen van verzoeken in bepaalde situaties langer duren dan te doen gebruikelijk is. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Lees meer

De VvE’s Saffierstraat en Andros-/ Milosdreef stappen over op een WKK-systeem!

83539_20201208-VHR-CheapPower4u.jpg

“Twee van onze VvE’s werden geconfronteerd met een noodzakelijke wijziging in de warmtevoorziening; de onvoldoende financiële middelen maakte de uitdaging des te groter. Dat is voor ons als VvE-beheerder van de betreffende complexen natuurlijk een hele uitdaging” vertelt Perry Krom van Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement.

 

Lees meer

Archief