1115883_netherlands-landscape-sky-clouds-70846.jpg

MVO jaarverslag 2017

Met gepaste trots presenteert Van 't Hof Rijnland haar (tweede) MVO-jaarverslag 2017.

In het jaarverslag gaan wij op de volgende onderwerpen in:

o    Smart in Housing®
o    Property
o    Onze huisvesting
o    Enkele duurzaamheidsprojecten 2017
o    Planet
o    Brandstofverbruik lease-auto's
o    CO2 uitstoot lease-auto's
o    Papierverbruik
o    Groene Post (PostNL)
o    Samenwerking met Greenwheels
o    People
o    Samenstelling personeel
o    Wijzigingen personeel
o    Stagiaires
o    Arbo-wetgeving
o    Goede doelen
o    Uitslagen huurderstevredenheid
o    Diverse regelingen
o    Zelfverklaring ISO 26000

Voor meer informatie over onze MVO-beleid en -prestaties verwijzen wij u graag naar het verslag:

Wij roepen u nadrukkelijk op om (inhoudelijk) te reageren op ons MVO-verslag. Door uw reactie zijn wij in staat om volgend jaar een nog completer MVO-jaarverslag op te stellen. Wij danken u bij voorbaat hartelijk voor uw respons.

Voor nu wensen wij u veel leesplezier toe.

82817_20180612-VHR-LINKEDIN-MVO.jpg

Actueel nieuws

Appartementen Nieuw Kijkduin in Den Haag opgeleverd

83520_20201124-VHR-Kijkduin.jpg

Nieuw Kijkduin staat op een werkelijk unieke plek in Nederland, op 50 meter afstand van de duinen en de Noordzee: 365 dagen huren op uw vakantieadres!

Afgelopen zaterdag zijn de nieuwbouwappartementen aan de Deltapromenade in Den Haag (Kijkduin) opgeleverd aan de huurders.

Er zijn nog enkele appartementen te huur: www.HurenAanDeltaplein.nl.

Nieuw Kijkduin is een belegging van Amvest, namens AEGON.

Woontoren De Hoge Regentesse opgeleverd aan het ASR Dutch Core Residential Fund

83486_20201102-VHR-Oplevering.jpg

Aan de zuidkant van Den Haag centrum hebben HD Groep en Van Wijnen op donderdag 29 oktober het nieuwbouwproject De Hoge Regentesse opgeleverd aan het ASR Dutch Core Residential Fund, het woningfonds van a.s.r. real estate. De woontoren van circa 70 meter hoog is met zijn hoogte, solitaire ligging en aansprekende architectuur een echte eyecatcher aan de zuidkant van het Haagse centrum.

Afgelopen vrijdag 30 en zaterdag 31 oktober ontvingen de huurders de sleutel van één van de 128 appartementen. Het overgrote deel van de appartementen is verhuurd. Op dit moment is er nog slechts één appartement beschikbaar.

Het ASR Dutch Core Residential Fund is eigenaar van 128 appartementen en drie commerciële ruimtes (ca. 3.000 m2) op de begane grond van de woontoren. Alle appartementen in de 23 verdiepingen hoge woontoren zijn gasloos, voorzien van een WKO-systeem en aangesloten op een eigen warmtepomp.

Marit Woltman: “Alleen met maatwerk kunnen we opdrachtgevers optimaal bedienen”

83450_20201005-Interview-VHR.jpg

“Sinds een maand ben ik aan de slag bij Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement en die maand is voorbij gevlogen kan ik wel stellen! Ik ben verantwoordelijk voor de vestiging Den Haag en tevens senior propertymanager voor de Amvest portefeuille hier in de Hofstad. Een prachtige portefeuille met high-end appartementencomplexen maar ook eengezinswoningen en sociale huur. Juist die variëteit maakt deze portefeuille zo interessant. Deze eerste maand vloog voorbij door een volle agenda, maar ook de hartelijke verwelkoming van het team maakte dat ik al snel mijn draai vond. Dat ik het residentieel vastgoedmanagement al jaren goed in de vingers heb, werkt natuurlijk ook mee in mijn voordeel voor deze veeleisende rol” vertelt Marit enthousiast.