Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1116612_00000-01_Valkenburg_Duyfrak_I_DSC_9571.jpg

Klachtenprocedure Van ‘t Hof Rijnland Vastgoedmanagement BV

Uitgangspunt
Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement BV (hierna: Van ’t Hof Rijnland) doet haar uiterste best om, binnen het kader van haar bevoegdheden, huurders, bewoners, opdrachtgevers en andere belanghebbenden tevreden te stellen.

A complaint is a gift
Ondanks onze zorg om iedereen tevreden te stellen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze organisatie of één van onze medewerkers. Laat ons dit alstublieft weten, uw klacht kan ons helpen om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Algemeen:
Voor huurders of appartementseigenaren: bespreek de klacht eerst met uw Accountmanager of Technisch Manager. Die kennen de situatie in principe het beste. Komt u er samen niet uit, volg dan de onderstaande procedure.

Klachten worden vertrouwelijk afgehandeld en alleen die personen, voor wie het uit hoofde van hun functie wenselijk of noodzakelijk is, worden op de hoogte gebracht van (het bestaan van) de klacht.

Klachten
Klachten betreffen iedere schriftelijke uiting (incl. e-mail en fax) van ontevredenheid van een klant of relatie over het handelen of nalaten van Van ’t Hof Rijnland.

De klacht dient voorzien te zijn van een naam en contactgegevens, gegevens van het adres van het huur- of VvE-complex (voor zover van toepassing) en de zienswijze van de klagende partij met betrekking tot de klacht.

Klachten kunnen worden gezonden naar:
Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement BV
T.a.v. de directie
Postbus 612
2700 AP ZOETERMEER
Email: cvangrevenbroek@hof-rijnland.nl

Uitsluiting van klachten
 Een telefonische of mondelinge klacht wordt niet beschouwd als klacht. Een medewerker tegenover wie de klacht wordt geuit moet de klager mededelen dat, indien de klager een klacht in wenst te dienen, hij/zij dit schriftelijk kan doen.

Anonieme klachten kunnen niet in behandeling worden genomen.

Behandeling en afwikkeling klachten
- De ontvangst van de klacht wordt per ommegaand bevestigd en hierin wordt vermeld wie de brief c.q. klacht in behandeling zal nemen.

- De klager ontvangt binnen (uiterlijk) drie weken een inhoudelijke reactie.

Toezicht en beheer
Het toezicht op naleving van de Klachtenprocedure vindt plaats door het directiesecretariaat van Van ’t Hof Rijnland. De gegevens omtrent de klacht worden gedurende de periode van tenminste één jaar nadat de klacht is afgehandeld bewaard.

Nieuws

VvE Hengelolaan akkoord met pilot verduurzaming

Verduurzaming van VvE’s is erg belangrijk. Daarom zijn wij bijzonder blij te mogen melden dat de Haagse VvE Hengelolaan akkoord is gegaan met het verduurzamen van het complex. Dit project is door de gemeente Den Haag aangemerkt als pilot in een groter project. Doelstelling van dit project is het verduurzamen van de wijk Bouwlust. Natuurlijk werken wij als Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement hier graag aan mee!

 

Lees meer

Atlas portefeuille door Van ’t Hof Rijnland in beheer genomen

Op 1 april heeft Woningfonds XI de ‘Atlas portefeuille’ van verkoper Aegon Levensverzekering (Amvest) overgenomen. Woningfonds XI is een initiatief van Rubens Capital Partners, die op haar beurt Van ’t Hof Rijnland heeft aangesteld als property manager voor het beheer van een deel van de portefeuille.

 

Lees meer

VHR versterkt haar positie als VvE Manager in Utrecht en omgeving!

Deze maand komt Perry Krom, Teammanager VvE bij Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement, aan het woord. “Iedereen in de vastgoedbranche kent ons als vakkundig vastgoedmanagementorganisatie met het hoofdkantoor in Zoetermeer. Wat veel minder mensen weten is dat wij ook in Utrecht, Den Haag, Groningen en binnenkort in Rotterdam kantoren hebben. Van deze kantoren beheren wij landelijk zo’n 33.600 huur- en koopwoningen. In dit interview wil ik graag iets meer vertellen over de afdeling VvE en onze positie in Utrecht en omgeving.”

Lees meer