Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1115883_netherlands-landscape-sky-clouds-70846.jpg

Nieuws

Do Company en VHR gaan de samenwerking aan

Sinds kort zijn Do Company en Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement de samenwerking aangegaan. Een mooi moment om eigenaar van Do Company Carlijn Oosthoek enkele vragen te stellen.

Wat doet de Do Company?
Carlijn: “Wij ontzorgen drukke professionals met hun to-do-lijst. Wij doen alles waar zij geen tijd voor hebben. Wij doen de boodschappen, brengen wasgoed naar de wasserette, we helpen zelfs met verhuizen! Dit doen wij met name voor particulieren. We hebben van veel klanten de huissleutel, zodat wij alles ongemerkt voor hen kunnen regelen.
In het buitenland is deze service al heel normaal. Als je het in Amerika over een butler hebt, wordt er direct gedacht aan iemand die alles voor je regelt. In Nederland kennen we de term nog niet goed. Toen we begonnen wisten we nog niet of Nederland de juiste markt hiervoor was. Maar al gauw zagen we dat als mensen eenmaal aan ons gewend raakten, we niet meer konden worden weggedacht.”

Hoe belangrijk is gastvrijheid voor Do Company?
Door mijn werkervaring als stewardess voor Emirates heb ik veel geleerd over hospitality en optimaal bedienen. Hospitality is voor Do Company dan ook heel belangrijk. Net als vertrouwen. Een bewoner moet zonder moeite zijn of haar huissleutel aan ons kunnen geven zonder zich zorgen te hoeven maken. Als onze butlers geen vertrouwen uitstralen, wordt er geen gebruik gemaakt van onze diensten. Alles wat wij doen is gericht op hospitality, zodat de huurder zich speciaal voelt en zodat wij hun woongenot vergroten.”

En nu veroveren jullie de zakelijke markt?
“Wij zijn sinds een halfjaar voor de zakelijke markt bezig. Denk hierbij aan woontorens en bedrijfspanden van beleggers. Wij vinden onze diensten een mooie toegevoegde waarde en we kunnen op deze manier gemakkelijk meerdere mensen bedienen. Desalniettemin zullen wij er altijd een persoonlijke touch aan blijven geven.

Wij kijken goed naar de doelgroep in het pand. Aan de hand daarvan maken we een vast pakket van diensten waarvan de huurder (lees: gebruikers) gebruik kan maken. Hij of zij hoeft dan alleen de inkoopkosten te betalen.

Elk bedrijf waar wij onze diensten aanbieden wordt een butler point. We hebben daarom ervoor gekozen om ons zakelijk product Butler Point te noemen. Butler Point wil het woon-werkplezier in bedrijfsgebouwen en appartementencomplexen vergroten waardoor het gebouw aantrekkelijker wordt voor bestaande en potentiële huurders en individuele VvE eigenaren. Dat doen we door middel van op maat hospitality diensten en community-events. Hierbij bieden we een combinatie van online gemak, een vloeiend proces en high level persoonlijke dienstverlening. We maken gebruik van lokale leveranciers van topkwaliteit. En nu werken wij dus ook met Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement.”

Wat gaan jullie voor Van ’t Hof Rijnland betekenen?
“Van ’t Hof Rijnland heeft een hospitality concept ontwikkeld en wil onze extra diensten ook in hun complexen aanbieden. Ze noemen het convenience services. Eén van onze butlers zal op vaste dagen op locatie aanwezig zijn en regelt kleding- en fietsreparaties, zorgt dat auto’s gewassen worden, brengt kleding naar de stomerij en ga zo maar door. We hebben een online platform ontwikkeld waar de huurders een account aan kunnen maken. Ze kunnen dan bekijken op welke dagen welke diensten worden geleverd. Via VHR Connect® kunnen bewoners gemakkelijk gebruik maken van onze diensten.“

Van ’t Hof Rijnland is een van de eerste vastgoedmanagementorganisaties waar wij intensief mee samenwerken. Het is voor hen belangrijk dit soort diensten aan te bieden, omdat er steeds meer vraag naar komt vanuit huurders. Op deze manier kan Van ’t Hof Rijnland zich onderscheiden.”

Naast Carlijn hebben wij ook Bert van Lunteren, directeur van Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement, gevraagd waarom zij voor Do Company hebben gekozen.

Waarom sprak Do Company Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement aan?

Bert van Lunteren: “De aanwezige kennis op het gebied van Convenience Services en het leveren van butlers sprak ons enorm aan. Daarnaast vielen wij voor het enthousiasme en gedrevenheid van Carlijn, de medewerkers en hun hospitality filosofie. Hospitality zit duidelijk in hun genen. Gemaksdiensten zijn hun specialiteit. Alle activiteiten van hun bedrijf zijn hierop ingespeeld. Daarbij zijn ze continu bezig met het optimaliseren van deze diensten. Over een strategische samenwerking hebben wij dan ook niet lang hoeven na te denken! Do Company de specialist op het gebied van hospitality- en gemaksdiensten en wij kunnen ons blijven focussen op het property- en VvE-management.”

Wat gaat Do Company voor jullie betekenen?

“Do Company is een vanzelfsprekend onderdeel van VHR Connect® en daardoor een belangrijke strategische partner. De gebruikers, feitelijk de bewoners, kunnen via VHR Connect® op eigen initiatief de verbinding leggen met de benodigde gemaksdiensten en/of voorzieningen. Hierbij wordt gebruik gemaakt van lokale gespecialiseerde leveranciers.”

Wat hoopt Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement met het gebruik van de diensten van Do Company te bereiken?

“Wij hopen naast het property- en VvE Management ook goede hospitality-diensten te kunnen aanbieden aan de gebruikers van het vastgoed. Hierdoor kunnen wij tijdig inspringen op de behoefte van de gebruikers, waarbij onder andere gastvrijheid, services, gemak, tijdbesparing en sociale binding belangrijke aspecten zijn. Door deze combinatie denken wij de woonbeleving voor de gebruikers te kunnen verhogen. Hierdoor boeien en binden wij de bewoners optimaal aan ons als verhuurder of VvE beheerder. Daardoor de klanttevredenheid zal toenemen.”

82804_20180515-Carlijn-Oosthoek.png

Actueel nieuws

VvE Hengelolaan akkoord met pilot verduurzaming

83081_20190411-VHR-Verduurzaamt.jpg

Verduurzaming van VvE’s is erg belangrijk. Daarom zijn wij bijzonder blij te mogen melden dat de Haagse VvE Hengelolaan akkoord is gegaan met het verduurzamen van het complex. Dit project is door de gemeente Den Haag aangemerkt als pilot in een groter project. Doelstelling van dit project is het verduurzamen van de wijk Bouwlust. Natuurlijk werken wij als Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement hier graag aan mee!

 

Lees meer

Atlas portefeuille door Van ’t Hof Rijnland in beheer genomen

83077_20190402-VHR-Atlas.png

Op 1 april heeft Woningfonds XI de ‘Atlas portefeuille’ van verkoper Aegon Levensverzekering (Amvest) overgenomen. Woningfonds XI is een initiatief van Rubens Capital Partners, die op haar beurt Van ’t Hof Rijnland heeft aangesteld als property manager voor het beheer van een deel van de portefeuille.

 

Lees meer

VHR versterkt haar positie als VvE Manager in Utrecht en omgeving!

83073_20190328-Interview-Perry.jpg

Deze maand komt Perry Krom, Teammanager VvE bij Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement, aan het woord. “Iedereen in de vastgoedbranche kent ons als vakkundig vastgoedmanagementorganisatie met het hoofdkantoor in Zoetermeer. Wat veel minder mensen weten is dat wij ook in Utrecht, Den Haag, Groningen en binnenkort in Rotterdam kantoren hebben. Van deze kantoren beheren wij landelijk zo’n 33.600 huur- en koopwoningen. In dit interview wil ik graag iets meer vertellen over de afdeling VvE en onze positie in Utrecht en omgeving.”

Lees meer

Archief