Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1132846_DSC_7606.JPG

Klantenservice voor huurders

Reparatieverzoeken
Indien u een reparatieverzoek heeft, kunt u dit doorgeven via ons online reparatieverzoekformulier of via servicedesk@hof-rijnland.nl. Tevens kunt u contact opnemen met onze servicedesk tussen 08.30 – 12.00 uur, bereikbaar op het telefoonnummer 088 - 12 66 666.

Voordat u contact met ons opneemt betreffende onderhoud en reparatieverzoeken raden wij u aan om onze website raad te plegen. Onder ‘FAQ’ - Onderhoud’ kunt u zelf controleren of de verhuurder verantwoordelijk is of dat het onderhoud/reparatie verzoek dat u wilt indienen onder de verantwoordelijkheid huurder valt. 

Geen reactie op uw e-mail? Check uw ongewenste mail of spambox.


Spoedgevallen
Buiten de openingstijden van de servicedesk (na 12.00 uur)  kunt u enkel spoedeisende reparatieverzoeken doorgeven. U kunt bij spoed bellen met ons telefoonnummer 088 - 12 66 666. U wordt dan doorgeschakeld naar onze receptie, waar zij uw reparatieverzoek zullen beoordelen en indien nodig doorzetten naar de servicedesk.

Wat zijn spoedeisende reparatieverzoeken?
•    ernstige lekkage waarbij wateroverlast wordt ervaren;
      o    uitvallen van de verwarming;
      o    inbraak en calamiteiten;
•    liftstoringen.


Internetportaal
Via het internetportaal kunt u een melding over het onderhoud doorgeven of informatie opvragen. U dient daarvoor wel te beschikken over een gebruikersnaam en een wachtwoord. Wij adviseren u om géén spoedeisende technische meldingen door te geven via het internetportaal.

Om een account aan te maken voor het internetportaal dient u eerst een autorisatiecode aan te vragen. Om deze code aan te vragen, kunt u dit contactformulier invullen. Als u deze autorisatiecode ontvangen heeft, kunt u vervolgens een account aanmaken op het internetportaal. Hou er rekening mee dat het aanvragen van de code een aantal dagen kan duren.


Calamiteiten en bouwkundige problemen
Voor calamiteiten na kantoortijd en in het weekend kunt u bellen met 079 – 329 66 88, u wordt dan doorverbonden met storingsdienst.

Nieuws

Versterking team VHR Living

Jimmy Sijahailatua treedt in dienst bij Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement. Hij zal de afdeling VHR Living versterken als Property Manager!

Lees meer