Indien u een reparatieverzoek heeft, kunt u dit doorgeven via ons online reparatieverzoekformulier of via servicedesk@hof-rijnland.nl. Tevens kunt u contact opnemen met onze servicedesk tussen 08.30 – 12.00 uur, bereikbaar op het telefoonnummer 088 - 12 66 666.
Voordat u contact met ons opneemt betreffende onderhoud en reparatieverzoeken raden wij u aan om onze website raad te plegen. Onder ‘ FAQ’ - Onderhoud’ kunt u zelf checken of de verhuurder verantwoordelijk is of dat het onderhoud/reparatie verzoek dat u wilt indienen onder de verantwoordelijkheid huurder valt.
Geen reactie op uw e-mail? Check uw ongewenste mail of spambox
Spoedgevallen
Buiten de openingstijden van de servicedesk (na 12.00 uur) kunt u enkel spoedeisende reparatieverzoeken doorgeven.
Wat zijn spoedeisende reparatieverzoeken?
- ernstige lekkage waarbij wateroverlast wordt ervaren;
- uitvallen van de verwarming;
- inbraak en calamiteiten;
- liftstoringen.
U kunt bij spoed bellen met ons telefoonnummer 088 - 12 66 666. U wordt dan doorgeschakeld naar onze receptie, waar zij uw reparatieverzoek zullen beoordelen en indien nodig doorzetten naar de servicedesk.
Internetportaal
U kunt uw melding over het onderhoud ook doorgeven via ons internetportaal. U dient daarvoor wel te beschikken over een gebruikersnaam en een wachtwoord. Wij adviseren u om géén spoedeisende technische meldingen door te geven via het internetportaal.
Calamiteiten en bouwkundige problemen
Voor calamiteiten na kantoortijd en in het weekend kunt u bellen met 079 – 329 66 88 u wordt doorverbonden met storingsdienst.