Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1132846_Telephone.jpeg

Klantenservice voor huurders

Klantenservice voor huurders

Let op: De wachttijden van de Servicedesk kunnen op dit moment afwijken en langer zijn i.v.m. drukte. Dit geldt zowel voor telefoon als e-mail. Wij nemen momenteel geen terugbelverzoeken aan. 

Voordat u contact met ons opneemt betreffende onderhoud en reparatieverzoeken raden wij u aan om onze website raad te plegen. Onder ‘ FAQ’ - Onderhoud’ kunt u zelf checken of de verhuurder verantwoordelijk is of dat het onderhoud/reparatie verzoek dat u wilt indienen onder de verantwoordelijkheid huurder valt. 

Geen reactie op uw e-mail? Check uw ongewenste mail of spambox.

 

Vanwege de huidige coronamaatregelen zijn wij telefonisch alleen bereikbaar voor spoedeisend onderhoudsklachten. Voor alle overige zaken verzoeken wij u vriendelijk een melding te maken via servicedesk@hof-rijnland.nl, via het reparatieverzoekformulier of via het portaal. Voeg in uw bericht foto’s toe en vergeet uw adres niet te vermelden.

Voor spoedeisende onderhoudsklachten kunt u contact met ons opnemen via: 088- 12 666 66

Due to the current corona measures, we can only be reached by telephone for urgent maintenance complaints. For all other matters, we kindly request you to report this to servicedesk@hof-rijnland.nl, through the repair request form or through the portal. Please include photos in your message and don't forget to include your address.

You can only contact us for urgent maintenance complaints: 088 – 12 666 66.

 


Internetportaal
U kunt uw melding over het onderhoud ook doorgeven via ons internetportaal. U dient daarvoor wel te beschikken over een gebruikersnaam en een wachtwoord. Wij adviseren u om géén spoedeisende technische meldingen door te geven via het internetportaal.

Calamiteiten en bouwkundige problemen
Voor calamiteiten na kantoortijd en in het weekend kunt u bellen met 079 – 329 66 88.


Nieuws

Nieuw beheer in Amsterdam!

Van ’t Hof Rijnland heeft 55 woningen (3.334 m²), 900 m² aan commerciële ruimte en 15 parkeerplaatsen nieuw in beheer genomen. 

Lees meer