Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1132846_Telephone.jpeg

Klantenservice voor huurders

Klantenservice voor huurders

Vanwege de huidige coronamaatregelen zijn wij telefonisch alleen bereikbaar voor spoedeisend onderhoudsklachten. Voor alle overige zaken verzoeken wij u vriendelijk een melding te maken via bouwkundigedienst@hof-rijnland.nl, via het reparatieverzoekformulier of via het portaal. Voeg in uw bericht foto’s toe en vergeet uw adres niet te vermelden.

Alleen voor spoedeisend onderhoudsklachten zijn kunt u contact met ons opnemen: 088 – 12 666 66.

Due to the current corona measures, we can only be reached by telephone for urgent maintenance complaints. For all other matters, we kindly request you to report this to bouwkundigedienst@hof-rijnland.nl, through the repair request form or through the portal. Please include photos in your message and don't forget to include your address.

You can only contact us for urgent maintenance complaints: 088 – 12 666 66.

 


Internetportaal
U kunt uw melding over het onderhoud ook doorgeven via ons internetportaal. U dient daarvoor wel te beschikken over een gebruikersnaam en een wachtwoord. Wij adviseren u om géén spoedeisende technische meldingen door te geven via het internetportaal.

Calamiteiten en bouwkundige problemen
Voor calamiteiten na kantoortijd en in het weekend kunt u bellen met 079 – 329 66 88.


Nieuws

Coronavirus en de consequenties voor onze dienstverlening

Het coronavirus heeft ons genoodzaakt om diverse maatregelen te nemen. Bij het nemen van maatregelen staat de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers op de eerste plaats. Wij volgen daarom de adviezen van de RIVM/Overheid en afhankelijk van de situatie kan het zijn dat er door ons aanvullende maatregelen genomen moeten worden.

Door de gevolgen van het coronavirus en de genomen maatregelen, zal het behandelen van verzoeken in bepaalde situaties langer duren dan te doen gebruikelijk is. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Lees meer