Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1115883_netherlands-landscape-sky-clouds-70846.jpg

Campus Zonnelaaneen complex waar de beleving centraal staat

Lawrence Cadogan is Locatiemanager in Groningen en beheert hier de noordelijke vastgoedportefeuille van Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement. Naast vrije sector complexen beheert hij ook het  studentencomplex Campus Zonnelaan. Dit complex telt 284 zelfstandige studio’s met een eigen keuken, badkamer en toilet. Ook is er een gezamenlijk dakterras met uitzicht over de hele stad. Lawrence vertelt wat er zo speciaal is aan Campus Zonnelaan.

“Wij merken dat het product (lees: appartement) niet langer meer het enige is waar de klant waarde aan hecht. De (woon)beleving wordt steeds belangrijker. Van ’t Hof Rijnland doet er alles aan om de bewoners deze beleving mee te geven. Zo vinden wij goede informatievoorziening aan onze huurders heel belangrijk. In Campus Zonnelaan hebben wij sinds enkele maanden een narrow casting scherm geplaatst. We plaatsen bustijden, vacatures voor studenten, evenementen en gezamenlijke kortingen, die alleen voor bewoners van dit complex gelden, op deze schermen. Ook kunnen bedrijven hier op adverteren. Dit is gratis. Wij doen dit om het woongenot van onze huurders te vergroten.”

Gezamenlijke kortingen, wat houdt dat in?
“Bij gezamenlijke kortingen kun je denken aan korting bij de fietsenmaker, een fysiotherapeut of telefoonreparaties. Ook overleg ik met de bewonerscommissie: waar hebben de bewoners nog behoefte aan?

Een tijd geleden gaf de commissie aan dat er extra camerabewaking moest komen. Inmiddels is dit gerealiseerd. Ook was er behoefte aan een Greenwheels-parkeerplek. Nu staat er voor het complex een Greenwheels-auto tot ieders beschikking.”

Welke services worden er nog meer aangeboden in het complex?
“Vijf dagen in de week is er iemand in het complex aanwezig, één dag in de week ook ’s avonds. Deze servicemanager is er om de studenten te helpen met kleine reparaties. Een lampje dat vervangen moet worden, een deurtje van een keukenkastje dat afgesteld moet worden. Het werkt heel goed om een servicemanager op locatie te hebben.

Ook hebben wij een pakketservice. Voorheen werden pakketjes bij andere bewoners bezorgd. Het was soms lastig om deze pakketjes terug te krijgen, omdat de bewoners niet altijd thuis waren. Nu kunnen bewoners zijn of haar pakket bij ons op kantoor laten bezorgen en plaatsen wij na ontvangst een oproepje aan de eigenaar van het pakket via het narrow casting scherm. Deze bewoners kunnen het dan bij ons op komen halen.

In onze wasruimte staan vier wasmachines en vier drogers van het merk Miele Professional, welke je kunt gebruiken wanneer je contactloos hebt betaald.

Worden er ook evenementen voor de studenten georganiseerd?
“Vorig jaar hebben we een zomer barbecue gehouden. Het enige wat de huurders hoefden te doen, was het vlees zelf op de grill te gooien. Wij vinden het erg belangrijk leuke dingen te organiseren voor onze huurders.

Waarom is dat voor jullie zo belangrijk?
In traditionele studentenhuizen wonen vier, vijf studenten samen en iedereen heeft contact met elkaar. In ons complex woont iedereen zelfstandig, en dus willen wij er op deze manier voor zorgen dat de bewoners van de Campus Zonnelaan toch een groep worden. Dat zorgt ook voor meer sociale controle binnen het complex.

De kunst is er voor te zorgen dat er zo min mogelijk overlast is, de onderhoudsuitgaven zo laag mogelijk zijn en het imago van het complex zo goed mogelijk houden. Uiteindelijk geloof ik er in dat het rendement de bewoners zijn. Ik streef er naar te horen:

“Campus Zonnelaan? Dáár moet je gaan wonen, daar is het leuk!”

82787_Campus-Zonnelaan-2.JPG

Actueel nieuws

Het Dream Team van Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement

83001_20181204-Serviceteam-VHR.jpg

Iedere relatie die Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement in Zoetermeer bezoekt of belt komt in contact met een van de enthousiaste dames van het receptieteam. Graag vertellen Hanneke, Francis en Edith meer over hun werk en collega’s. Hanneke vertelt: ‘Het is nooit saai bij ons, iedere dag is anders je bent vaak met een aantal dingen tegelijk bezig.  Elke dag zit er een ander team. Het team bestaat uit 7 mensen te weten: Helene, Inge, Rinske, Trees en wij drieën. De dames werken al jaren samen en elke dag heeft het team een andere samenstelling doordat iedereen parttime werkt. Dus niet alleen de collega’s zijn afwisselend, maar ook iedere bezoeker of beller is weer anders. En juist dat maakt het werk zo leuk!

Lees meer

René Esveldt en Michael Wareman over het belang van mensenkennis bij mutaties

82991_20181127-Interview-Rene-en-Michael.jpg

René Esveldt en Michael Wareman zijn beide Technisch Opzichter Mutatie bij Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement. Wat dat inhoudt, vertellen beide heren in het volgende interview.

Lees meer

Van 't Hof Rijnland beheert Laan van Vollenhove in Zeist

Laan van Vollenhove te Zeist
Laan van Vollenhove te Zeist

Op 15 november jl. heeft een particuliere belegger de ‘Torenflat’ in Zeist verworven. Het
appartementencomplex omvat 479 appartementen en 254 parkeerplaatsen/garages. De nieuwe
eigenaar is voor het technisch propertymanagement, wederverhuur en het VvE-beheer de
samenwerking met Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement aangegaan.

Lees meer

Archief